Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Tuesday, August 29

The razlog

do skoro su u mojoj sobi obitavala tri kompjutera. na žalost, jednog sam otuđila - bio je to star, spor i mali komp, kojeg sam poklonila teči za kancelariju još uvek neotvorene firme. e sad, samo otuđenje mi nije tako teško palo, ali agonija pregledavanja i prebacivanja fajlova sa njega na tratinchice bogami jeste. dragi noname, naime, nije imao ni flopi ni usb port niti cd rezač, prebacivanje mailom nije dolazilo u obzir jer da sam na dajlapu, ali - to cut the long story short - agonija je trajala nekoliko dana, no uspeh nekako.

nađoh na nonejmu gomilu nekih starih mailova, naravno sve sam ih morala iščitati, neke moje stare priče iz vremena dok sam se ložila da želim da pišem, gomilu fotkica sa ljudima koje već dugo nisam videla... malo me ta čitava pohranjena prošlost spucala.

pošto me užasno mrzi da sad reorganizujem foldere po current kompovima, a imam i fobiju od nenadanog nestanka fajlova - eto bloga.

Idem na aerobik ponedeljkom, sredom i petkom. Svaki put radimo iste vežbe i slušamo iste kasete i svaki put asistent nam kaže da ako smo dobro radile, osećaćemo se kao da lebdimo. A ja se posle uvek osećam na znoj i imam konstantnu upalu mišića.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home