Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Friday, September 1

sunce

najzad.
ubila me jesen u avgustu. thumbs up za septembar.

setih se jutros kristala i pesme 'sunce'. iako imaju puno boljih. i gvozden je tako m-ljac. da, znam, moje poimanje zgodnih muškaraca je sumanuto. :)

predomislila sam se. umesto sunca, sjaj od lutaka:

probaj da u glavi budeš sam
samo sad probaj, nemoj gledati na sat
ritam snova mi sad govori u glas
samo sad probaj
i budi tu

pusti da sunce večno sja
pusti da sijam sad i ja
pusti da sunce večno sja
pusti da sijam sad i ja

probaj da i sumrak ima sjaj
samo sad probaj da ova priča nema kraj
sa usana mora lepa reč da odzvanja
probaj da budeš tu



i još:
molim poštene posetioce ovog bloga da mi pomognu - hoću da mi se komentari vide ispod postova a ne ovako ogavno, u iskačućem prozoru.

unapred zahvalna.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

super ti je brogac! :D

1/9/06 14:40  
Anonymous Anonymous said...

ja ne znam nishta o tome ali probacu da poshaljem u pomoc nekoga od svojih tekno-drugara :(

1/9/06 21:00  
Blogger malisha said...

jebote ne rade ovi tagovi u komentu...

pogledaj na http://malishitis.blogspot.com/

jesi li na to mislila?

:)

promeni template...

1/9/06 21:20  
Blogger palchica said...

malishitis, hvala! :)

srki, obustavi potragu za tekno-drugarima!

1/9/06 22:23  
Anonymous Anonymous said...

iman neki ustaljen ritam: nakon posla dolazin roditeljima na rucak (jbg, svi sritni, a meni jednostavnije), procitan tvoju dnevnu umotvorinu i produzim Moru i Suncu...i onda jucer najedanput nista...popizdia san; ne smis me navikavat na nesto i onda... ;)
Sunce sam mora komentirat...pa makar i ovako :)
t.

2/9/06 12:20  

Post a Comment

<< Home