Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Saturday, April 14

što je danas lijep i sunčan dan...



sinoć me neki podsetiše da dugo nisam pisala na blogu. heh, k'o da ja to ne znam. lenja sam, najlenjija :D


u ovih nekoliko dana/nedelja sam imala razne poduhvate:

- opet sam se igrala u kuhinji i pokušala (sa naglaskom na pokušala) da napravim loptice od testa sa spanaćem [ishod je bio fatalan - testo je bilo retko i ništa nije naraslo i zagorelo je, ali je bilo ukusno]

- presadila sam krstu, zapravo teča mi je presadio krstu, a spoznala sam da navodno ne smem da ga šetam s jednog mesta na drugo, te da sam ga skoro ubila iznošenjem na prozor da se osunča - sada se oporavio i izrasle su mu dve nove pipe :proud:

- dodatno sam omrzla crkvu i crkvene praznike; naime, banka mi nije radila jebena četiri dana zbog uskrsa, pa nisam mogla da podignem pare. sa bankarskim radnicima, naročito onim na šalterima, vodim specijalni rat već mesec dana. ali o tome drugi put. nove tehnologije koje se kliču kartice još uvek ne koristim jer svoju nisam aktivirala [fajlirati pod lenjost]. povrh toga, subota na nedelju noć, kada se dočekivao uskrs, prvo su besomučno zvonila zvona sa crkava [ja se nalazim u zvučnoj zoni makar dve takve], a onda se narod razveselio pa pucao narednih sat vremena. kakva zemlja, ludilo. i još - od žene koja nam svakog vikenda donosi sir baka naručila 10 jaja, a ova joj u religioznom zanosu donela 10 ofarbanih jaja. super. od farbanih jaja se garant pravi najbolji omlet.

- u tripu sam da će mi sise eksplodirati. užasno me bole, porasle su, a menstruaciju (kojoj sam pripisala uzrok tih promena) još ne dobih. hoću nazad svoje male sise!

- bila sam u šopingu što u beogradu podrazumeva naoružavanje vodom, hranom, udobnom obućom, debelim živcima i bezgraničnim strpljenjem. umislili ste da želite da kupite običnu pamučnu majicu sa kratkim rukavima, crnu ili belu, bez ikakvih aplikacija, šljokica, nitni, bez preklopa i izreza do pupka? e pa, mnogo tražite! takvo što NE POSTOJI. farmerke koje nisu napravljene za anoreksične žirafe i koje ne nameravate da nosite sa tangama koje izviruju do pola iz njih su sooooo passee. prodavačice, koje izgledaju kao da su upravo došle iz etiopije, me gledaju ili k'o slonicu koju bi trebalo baciti na prinudnu dijetu ili k'o babu ispalu iz prošlog veka kad tražim obične farmerke, ravne, bez šljokica i sa strukom iznad linije pubičnih dlačica. o crnim cipelicama za proleće ne smem ni da počnem. sa štiklom - ima. sa nitnama - ima. zlatnih - ima. krajnje neudobnih - ima. po ceni levog bubrega - ima. ali, jednostavnih, ravnih, samo crnih, po pristojnoj ceni - e za to se već morate ozbiljno pomučiti. ipak, nađoh relativno brzo prelepe crne cipelice, zaljubila sam se u njih na prvi pogled i odmah ih kupila. nisam mogla verovati kakve sam sreće bila, budući da sam istog dana kad sam krenula da kupim cipele, narečene i kupila. avaj, sreća beše kratkog veka - kad sam došla kući primetila sam da su cipele... pocepane! srbija, brale. u prodavnici obuće se uredno, po regularnoj ceni, prodaju pocepane cipele. zajebati mušteriju, njihov je moto. srećom po nju, prodavačica mi sutradan nije pravila nikakav problem oko zamene, inače bih napravila omanju scenu. savet: prilikom kupovine obuće (a i odeće, kad smo već kod toga) otvoriti četvoro očiju, pregledati svaki pedalj artikla koju želite da kupite i obavezno tražiti račun.

- gledala sam ligu šampiona, utakmice su bile sjajne. onih hilarous 7:1 za mančester neću komentarisati. samo da kažem da sam otkrila da gledanje fudbala u dresu lamparda donosi pobedu timu za koji navijam. očekujte finale čelzi - milan :D


danas je koncert nežnog dalibora i danas je rođendan mom najdražem crnogorcu. neću da mu pišem hvalospeve, on ionako zna koliko ga volim i da mi je beskrajno drag. samo ću mu poželeti da milan dođe do finala i da najzad provali šta i kako misle te dankinje :)
srećan ti rođendan, bokeljski pastuvu!




1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

svaka čast nežnom daliboru, ali the mothership orchestra ih je bacio u sjenku :-)
hvala na divnim superlativima palčice (blink, blink)
eh, kakva bi to bila fešta da chelsea i milan prođu u finale... shevchenko protiv starih drugova. uspomene, uspomene, a da fešta bude veća, finale se igra na olimpijskom stadionu u atini, na istom mjestu na kome je Milan osvojio jedan od svojih champions league trofeja, kada su oljuštili Barcelonu 4 - 0, a Dejo dao onaj nezaboravni gol - lob sa 30+ metara Zubizarreti.

19/4/07 14:18  

Post a Comment

<< Home