Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Saturday, September 2

we apologize for any inconvenience


poznata vam je ova rečenica?
ja ju mrzim. mrzim ju kada se pojavi po pokušaju postiranja nadasve umnog i dubokog posta kojemu sam posvetila čak 5 minuta svog vremena, naročito ju mrzim kada se pojavi pošto ne mogu da otvorim mail, mrzim ju i kada stigne kao odgovor na poslat formular. kao da ona mašina tamo negde zna da će me ispizdit takav odgovor i kao da me namerno živcira. uvek pomislim da svima drugima sve savršeno fercera, a da samo mene ta mašina zajebava. i mrzim tu far-away mašinu više od svega.


mašine će nam glave doći, mark my words.

1 Comments:

Blogger malisha said...

izbija neka fobija od masina iz tebe, to ne moze drugacije da se zavrsi nego kao u prvom crtacu animatrixa :)

za masine treba imati razumevanja, shvatiti njihove potrebe, biti stripljiv sa njima...

a ne da odustanes posle sat vremena ;)

3/9/06 12:20  

Post a Comment

<< Home