Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Tuesday, September 5

nešto prelepo

ti zbog mene
ja zbog tebe
pitam se
ima li te uopće

ili me vuče svojoj blizini
strah od voljeti
s tim još mogu
biti voljen
može me izbrisati

stoji netko usred mene
čistom voljom dodjeljen
tko me bira svog za sebe
sve što nosim kupuje

sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna

ima li tu
mjesta za mene
sasvim mala rupa je
dovoljna
da se ušuljam u tebe

previše zaokupljen
krletkom koju gradim
po skrivečki, super tajno
dok te hranim svojom gladi

sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna

ima li tu
mjesta za mene
sasvim mala rupa je
dovoljna
da se ušuljam u tebe

jer sve je nevažno
sasvim sigurno
pored tebe
svaki će refren
pasti u vodu...


mjesto za mene - urban & 4

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jedna od pisama za koju se moze reci da je steta sta je uglazbljena...jer je zapravo prekokrasna...al, super je i uglazbljena, tako da nije steta sta je uglazbljena...
t.

5/9/06 19:20  
Anonymous Anonymous said...

ovaj resta je izgleda načisto prolupao... puka!

6/9/06 11:05  
Blogger palchica said...

@resta:
prekokrasno... kakva divna reč. ukrašću ti je.
:)

@sisa:
ma, resta je super! ;)

6/9/06 14:54  

Post a Comment

<< Home