Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Monday, September 11

:: afghan whigs .. 66 ::


ne znam kako vama, ali meni muzika zauzima veoma bitno mesto u životu. mene neke pesme dotiču i neke pesme su mi prekokrasne. i to nije objektivno, naravno, ja zapravo mislim da je objektivan review nemoguć i, na kraju, nepotreban. nešto ti se ili sviđa ili ne; zapravo, nešto ti ili znači ili pak ne, bez obzira koliko je to kvalitetno ili uticajno. makar ja tako doživljavam muziku.

e sad, imam gomilu dragih pesama i nekoliko najdražih (da, ja ne mogu da se odlučim za jednu najdražu pesmu), to su uglavnom pesme koje su mi ili beskrajno tužne ili in-your-face istinite ili savršeno optimistične, zapravo to su pesme o meni i za mene, ali samo je jedna pesma najseksi - 66 od afghan whigs.
ne sećam se tačno kad sam je prvi put čula, ali znam da me je pridobila na prvo slušanje. nešto kao kad upoznaš neku osobu i odmah je poželiš. jako dugo sam je tražila i svima sam toliko kukala da mi ju nađu da mi je s. na kraju skinuo sa neta i narezao na onaj potpuno seksi maleni disk i uz to pridodao odštampane reči. iako sam ih već znala. i veoma mi je čudno što gomila mojih prijatelja ne zna za ovu pesmu ili je ne doživljava kao nešto predivno.

66 je pesma od koje se naježiš i srce ti ubrzano lupa i gotovo da možeš osetiti taj seksi vajb u vazduhu i od koje ti se (otarasimo se eufemizama) gaćice navlaže. pored toga što je neverovatno hot, sve u toj pesmi je savršeno, od muzike preko teksta do glasa grega dulija. 66 je pesma za osvajanje.

..................................................

jednostavan početak sa prigušenim yeah, koje se tako lako može ne primetiti, je već dovoljan da osetiš žmarce. a potom..


You walked in
just like smoke
with a little come on, come on, come on
in your walk

ulazi polako, na prstima, potpuno zavodljivo i izazivajuće.. ja ovo zamišljam crno-belo, i to su zamagljene slike, i znojava tela i svašta nešto..


Well, come on
I've been waitin'
Are you waiting?
for my move, well I'm makin' it

kao da I'm making the move nije dovoljno, na kraju stiha uhmmm uzdah me potpuno obori. da, već tu srce počinje ubrzano da lupa..


So tell me baby, can you shake it?
If I can move it with ya
will you let me take it?

malo grubosti i realnosti - can you shake it? ali samo na kratko, jer potom opet izbija požuda i potpuno predavanje..


I'll be down on my knees
Screamin'
take me, take me, take me, take me
I'm yours

gotovo molećivim glasom - uzmi me, dajem ti se... uh!


I've never felt so out of control

o da! sooo out of control..


You don't even know what you're doin' to me
come on and do it to me
don'tcha stop

nemoj da prestaneš.. ouch! ali kakvim glasom je to otpevano.. od ovog stiha klecaju kolena.


Come on, come on
come on, little rabbit
Show me where you got it
'cuz I know you got a habit

heh, little rabbit [wicked smile]
mislim da je upravo little rabbit, zajedno sa gregovim come on, come on, come on posle ovog stiha, bio ono što me je definitivno oborilo.

..................................................

uh!
zaista ne razumem kako nekome ovo može biti plain.
66 je must have.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home