Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Wednesday, September 27

malena

ja izgledam mlađe, daju mi ljudi od 16 do max 25 godina, i redovno se zaprepaste kada im kažem koliko zapravo imam godina.
što je, navodno, DOBRO. kao, izgledaću kao da imam 40 kad budem imala 50. mo'š misliti.
a šta ćemo sa svim onim traumatičnim iskustvima koje imam zbog svoje mladolikosti?

[kraj srednje škole, ja u uzaludnoj potrazi za iole pristojnom haljinom za matursko veče]
ja: 'bar dan. kakve haljine imate?
prodavačica: za malu maturu, jel'? evo imamo ovu roze, sve devojčice su poludele za njom.
ja: grmnj. VELIKA matura.
dijalog se ponavljao u svakoj prodavnici, osim u jednoj u kojoj su me gledali popreko i sa loše skrivenim strahom da ne ukradem nešto, jer se nisam uklapala u okoliš [prevelika majica, pocepane farmerke i raspadnute lotto patike]


[ja sa tetkom i tečom u poseti nekim njihovim rođacima u čačku]
gđa: koji si razred?
ja: završila treći.
gđa: stvarno?! pa nikad ne bih rekla..
ja: [proud&happy]
gđa: ja bih rekla da si... recimo, šesti razred.
ja: srednja škola, SREDNJA škola.


[ja sa sestrom na moru, u budvi, upravo se upisala na fakultet, izašle uveče u provod da proslavimo, no opkolili nas neki petnaestogodišnjaci]
dečaci: ribe, da sednemo na plažu? :wink-wink:
ja&sestra: [smoreno] ne bismo, hvala.
dečaci: ajde, imamo gitaru, kupićemo i vino, neće vas videti matorci :ala-smo-mangupi-pogled:
ja&sestra: [smoreno i dalje] vidi - NE, hvala.
dečaci: pa, ajde, šta se folirate, nećemo vam ništa... a možete posle da se hvalite kako ste bile sa starijim frajerima iz drapšina :wannabe-jebački-osmeh:
ja&sestra: [rolling on the floor laughing our asses off]


[ja prošle godine na fakultetu tražim nekog da mi da skripte za ispit koji nisam slušala, nalećem na 23-godišnju hodajuću erekciju]
ja: izvini, imaš li skripte za usmeni iz programskih sistema?
on: [cigareta u uglu usana i nonšalantno odmeravanje od glave do pete uz čkiljenje, što bi (valjda?) trebalo da me obori s nogu] imam.
ja: pa, je l bi mogao da mi daš da ih iskopiram...?
on: ja sam upravo krenuo na kafu, oćeš sa mnom?
ja: pa, mogu, nego, te skripte...?
on: sjajno. hajde.
[odlazimo u "kafić" na fakultetu na najodvratniju kafu koju sam ikad probala, sa izuzetkom one iz strazbura u pauzi između radionica, ta je van svake konkurencije]
on: blah blah blah...
ja: skripte?
on: blah blah..
ja: da iskopiram?
on: blah blah blah blah..
ja: [očajna] skripte?
on: blah blah..
ja: kopi…
on: blah blah blah blah blah
ja: ...
on: blah blah..
ja: ...
on: blah blah blah
ja: izvini, ja bih morala sad da krenem, pa.. te skripte?
on: blah blah... nema problema, blah blah… evo ti moj telefon, pa me nazovi.
ja: [sa olakšanjem] hvala, čujemo se.
on: čujemo se, MALENA. možemo opet na kafu ili u neko zezanje. [još jednom odmeravanje od glave do pete uz samozadovoljno klimanje glavom i podizanje obrva i očevidnu erekciju]
ja: [mislim kolega, trk u wc, isflekaćete se! a kažem] zdravo.

s dotičnim sam na žalost i dalje u kontaktu jer da sam bila neodgovorna studentkinja pa nisam išla na predavanja i nemam potrebne skripte i vežbe i ne znam nikog drugog ko ih ima.
svaki, ali SVAKI put mi se obraća sa MALENA i svaki, ali SVAKI put me to toliko iznervira da se jedva suzdržim da ga ne spucam šakom u glavu i kažem MALEN ti kurac. da prostite.


i onda je kao dobro što izgledam mlađe. yeah, right!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home