Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Wednesday, October 18

the girl who used to go to concerts, part 2



m. bi rekla da su došli dvadeset godina prekasno, ja bih rekla petnaest. ali došli su :)

da, bejah na koncertu duran duran i sjajno sam se provela. najviše zbog super društva i predivnih žena u mojoj okolini koje su znale reči mal'ne svih pesama. i uprkos tome što je sajmon tako mator i što nismo razlučile da li jeste ili nije stavio botox. i zahvaljujući tome što su svirali pesme naše i vaše mladosti, mada su imali izlete u let's give peace a chance trabunjanja pre come undone [to je pesma o prevremenoj ejakulaciji, ne?]
no, moje simpatije idu lakim pingvinima koji su bili predgrupa, zaista ne znam ko bi se bolje uklopio u tu (post)pubertetsku [opet, dvadeset/petnaest godina prekasno] histeriju.

odaću vam svoju tajnu - ja imam ploče* lakih pingvina. i mnooogo sam ih volela kao mala.

u moj razred je išao izvesni vlada koji se meni baš baš sviđao. bio je sladak i nosio je protezu (just like me) i bio je jako pametan (imao je sve petice) i igrao je fudbal i davao golove i zajedno smo išli na takmičenje iz matematike i čini mi se da sam u nekom spomenaru natuknula da mi je on simpatija i zajedno smo vozili bicikl u bazenskom parku i imali smo kraste od padova sa bickla na istom kolenu i on je mislio da ja super pričam viceve i dao mi je svoju jaknu kada mi je bilo hladno i na rekreativnoj nastavi sam maštala da će u dečijoj diskoteci tražiti da puste 'moja devojka' od lakih pingvina, prići mi i reći "ovo je pesma za tebe", na šta bih ja rekla "pa, naravno" i mi bismo bili forever & ever zajedno. naravno da se to nikad nije dogodilo, zapravo par godina kasnije se ljubio sa izvesnom sisatom [uvek su u pitanju neke sisate devojčice] milkom (nomen est omen, right?) u školskom dvorištu – pred svima!! – iako je ona bila malo priglupa i potpuno nezanimljiva, dakle moja sušta suprotnost, što me je poprilično razočaralo, ali ta pesma mi je i dalje beskrajno draga. hehe, to je pesma o meni :D


moja devojka je najlepša
ima mladež iznad obrve
i nosi minđuše
i lažne trepavice
aha

ona voli da je uvek glavna
voli druge da ogovara
da priča tračeve
i stalno smeje se
aha

ja volim nju
moju devojku

svaki put kad kući sama je
vrti broj
i onda zove me
u svoje naručje
da da mi poljupce
aha

ljudi mene stalno pitaju
zašto tako mnogo volim nju
ja kažem "ona je
na svetu meni sve"
aha

ja volim nju
moju devojku



*obratiti pažnju na plural - ja imam 3 (i slovima: TRI) ploče lakih pingvina. dakle, nije u pitanju samo onaj ep iz '83 kojeg svi imaju [Šizika; Devojka iz svemira; Možda možda], već i Muzika za mlade (takođe 1983) [Baby; Moja devojka; Disko podvig; U počast suncu; Ne, nisam tvoj heroj // Lažni stid; Slobodan život; (Život je) San snova; Prohujalo sa vihorom] kao i Striptiz (1985) [Istina o meni; Ljubavne dileme; Kraj; Samo moja // Sve za našu ljubav; Blago morskih dubina; Spreman na sve; Čarobnjaci]


10 Comments:

Blogger a@super|studio said...

kao sto palchica pricu o koncertu duran duran brze-bolje transformise u onu o decacima i devojcicama (ne nuzno tim redosledom), a preko lakih pingvina - tako bih i ja.
dd meni ich ne znace u zivotu, i radije na pomen njihovog imena pomislim na barbarellu, preciznije na jane fondu u toj ulozi, jos bolje: na jane fondu u tom uzrastu. oh, boy! nikakav spot (pazi, bend ciji su se spotovi cekali vise nego njihova muzicka sadrzina...) za girls on film ili stagod ne moze tu ni da prismrdi.
dakle - decaci i devojcice...
* prvo je bilo vazno da budu drage i umiljate
* posle je bilo vazno da pokazu naklonost, pa makar i umiljatost zamenile gruboscu
* onda je JEDINO bilo vazno da imaju sise
* potom smo pokusali da to kombinujemo sa drugim kvalitetima, dosta uspesno
* sada? prohtevi rastu... a boobz totalno gube na znacaju.

sto se pingvina tice:
raspitaj se u fabrici za mene//
reci ce ti da sam smrt za zene...

18/10/06 12:22  
Blogger luzerka i jadnica said...

skroz naskroz sigurna da je sajmon le bon ispunjen botoksom. neće biti da čovek izgleda onako samo zato što je ostario. postoji dostojanstveno stanjenje i botox starenje. btw. nadam se da ste svi uočili da je čovek nosio starke :P
(moja preferirana droga za treće doba: melatonin!)

*moja ljubav u doba rekreativne nastave: najzbunjeniji štreber/cvikeraš iz prve klupe - roditelji su mu bili nastavnici u školi.
zanimljiv obrt je što je u međuvremenu (objektivno!) izrastao u opasno dobrog frajera.

+kasnili na lake pingvine. ja sam na rekreativnoj slušala bajagu (i madonu zbog ortakinje iz klupe).

18/10/06 19:33  
Blogger palchica said...

budući da sam mini-size [hence palchica], binu sam naslućivala i tek ponekad videla ekrane. maleni hejt za crvena svetla na bini zbog kojih je slika sa bimova bila nekako previše blurry za moj ukus. naravno, ispred mene (kao i na svim koncertima) su stajali neki OBJEKTIVNO ogromni ljudi - recimo da bi im bio problem da prođu kroz regularna vrata - ozbiljno razmišljam da pokrenem peticiju da se niskima obezbedi ograđen prostor u prvim redovima na koncertima. i mi patuljci imamo dušu!
tako da starke nisam videla. ali smo zato zle žene [one koje su sekle vene na sajmona i koje znaju reči svih pesama] i moi primetile da sajmon ima outfit kao loša svojevremeno. prava histerija je nastupila kada je stavio kapu :D

inače, videsmo i miloša aligrudića [bljuv] na koncertu, međ običnim smrtnicima, a ne u VIP odeljku [bljuv još jednom], drugari me jedva ubediše da nije okej gađati ga čašama (praznim, naravno) od piva [to je bila psina koja mi je prva pala na pamet - prizemno, znam]. ubedili me i da nije okej da mu priđem i kažem mu jbt, neverovatno koliko ličiš na aligrudića... je l da da ti je neprijatno zbog toga?
uopšte mi nisu dali da se zabavljam ;)

19/10/06 14:39  
Anonymous Anonymous said...

A jesi videla Cecu i Acu Lukasa? Sinocc smo raspravljale u domu Cuxa o tome da li je Ceca ikako mogla u mladosti da slusha DD. Zaboravila sam one pojmove iz metematike za prvi razred, neshto kao `najmanji zajednjichki sadrzzilac`, je l postojalo... To je za Cecu i mene DD... ako sam ikada slushala tu grupu... moram da priznam da sam je cheshcce prihvatala zbog ukusa najboljih drugarica :(

20/10/06 15:50  
Blogger a@super|studio said...

nemoj sad ceca da te pokoleba...
i pre vam je duran duran najveći zajednički delilac. kakav polinom!

nego, usput: jedno od najsmešnijih imena za bend IKADA:

duran duran duran
mwahahaaaaaaaaaaa!
[http://en.wikipedia.org/wiki/Duran_Duran_Duran]

20/10/06 21:30  
Anonymous Anonymous said...

Daklen, palchice, draga, it is time to kill your idols. Citat iz danasnjeg pressa:

Za razliku od mnogih rokera koji na pitanje ko se njima (fizički) dopada biraju sebi znane i muzički bliske idole, i pljuju po ikonama pop i folk muzike, Đorđe Dragojlović otvoreno priznaje:
- Na domaćoj sceni (Srbija, brale, naravno!) najseksepilnija mi je Ceca. Potom slede Seka Aleksić i Ana Kokić.

Inace, posto sam se upravo vratila iz friday night out, svojevrsnog drustvenog eksperimenta, narodnjaci, narodnjaci, plave i plavlje cice, treska, treska, odgovorno tvrdim da: a) ako si u mladosti slusao/la duran duran, mozes u starosti da slusas samo narodnjake i da u tome uzivas (ne, ne odnosi se na mene)
b) obrnut slucaj, hm, hm, hm
c) u mladosti slusao/la i pevao/la narodnjake i na tome zaradjivao/la, dodjes kuci sa tezge, imas deset godina, i da iskuliras ukljucis duran duran, nekako nikako

21/10/06 00:29  
Blogger palchica said...

@sisa:
ne, ne videh ni cecu ni acu lukasa. oni su, kako pravim zvezdama i doliči, verovatno bili u vip odeljku.
a glede NZS - vučiću se sviđaju franz ferdinand! :o pa ti vidi. plašim se da ne spoznam da je koštunica, ili još gore - predrag marković, veliki poštovalac i ljubitelj moriseja. mislim da bi me TO dotuklo. a duran duran su samo aveti prošlosti.
+ osamdesete su super!

"a) ako si u mladosti slusao/la duran duran, mozes u starosti da slusas samo narodnjake i da u tome uzivas" [vanja]
bah. dakle, budućnost mi je izvesno mračna.
kuku.
:p

21/10/06 14:31  
Anonymous Anonymous said...

Kada politichari kazzu da slushaju odredjenu vrstu muzike oni tada shalju poruku glasachima. Zashto bi Ceca `morala` da ide na DD ako joj se to ne svidja? Stvar je u tome shto ne mora. Ona ne mora!

21/10/06 15:19  
Anonymous Anonymous said...

Kako bre ne mora??? Pa gde ce zvezda njenog kalibra da izadje?! Nije jadna mogla ni na na premijeru Mi nismo andjeli 17+ jer joj glavna suparnica tu glumi, duran duran u bg zato idealan - najveci dogadjaj ovog tromesecja.

21/10/06 15:33  
Anonymous Anonymous said...

moram priznati da bih se srusio od srece kad bi mi rekla da mozes na mejl poslati pesmu laki pingvina "istina o meni"

kakav divan refren

:-)

7/10/07 13:37  

Post a Comment

<< Home