Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Saturday, January 20

izborna tišina



do sutra u 20h traje izborna tišina. štoćereći, stranke ne smeju da se oglašavaju i o strankama se ne sme pričati. ali se sme pod prevozno sredstvo lidera izvesne koalicije postavljati eksploziv (koji, po policijskim stručnjacima i novinarima kurira i pressa, zapravo i nije eksploziv, jer da nije imao upaljač ili je pak u pitanju bio paketić istrošenih kineskih raketica ostalih od novogodišnjih proslava). i potpuno je normalno pričati o tom incidentu kao o izbornom triku dotične koalicije.
srbija, brale!
užas.


ako mi neko u ova dva dana kaže da je apolitičan, ima da ga spucam šakom u glavu. najozbiljnije. duboko sam uverena da svaka punoletna osoba koja za sebe tvrdi da je APOLITIČNA nije ništa drugo do kompletan idiot. još ako mi tu svoju highly valued apolitičnost navede kao razlog zašto ne glasa... ne garantujem za svoje postupke. mislim, koliko treba da budeš retardiran pa da ne shvataš da je sve što činimo u jednom organizovanom društvu (pa makar i takvom kao što je srbija danas) politika? budale.
a ako mi neko kaže da su svi isti i da stoga neće na izbore, garantujem bujicu najpogrdnijih reči koje sam samo za tu priliku već pripremila.

dalje, pravih juče interno istraživanje među poznanicima i prijateljima o tome za koga će glasati. ne mogu, zaista NE MOGU da razumem da danas ljudi NEĆE da kažu za koga glasaju. jebote, ponašaju se ko da ih pitam da mi otkriju svoju najmračniju tajnu. čini mi se da bi mi pre rekli da se subotom uveče krišom oblače u majčine kombinezone i paradiraju pred ogledalom usput stavljajući odgovarajući karmin ili da redovno posećuju inter-species erotica sajtove ili već tako nešto sramotno. jedan muški je sinoć bio spreman da mi kaže koliko mu je mali pre nego da otkrije za koga glasa. potpuno neshvatljivo. mislim, nisam pitala potpune strance da mi povere svoje političko opredeljenje, već ljude koje znam. ne razumem. zaista ne razumem.


onima koji još uvek razmišljaju da li da izađu na izbore, imam da kažem samo ovo:
politika NIJE nešto zlo i prljavo, političari NISU svi isti, neizlazak na izbore je takođe politički stav i ponekad je bojkot opravdan, ali NE sutra.
sutra svi da izađete na izbore i zaokružite broj 3 (može i 1, ako baš mora).
svakog ko to ne uradi ubacujem u folder Retardi ili Zaobilaziti u širokom luku.



vaša ekstremistkinja


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ćutanje je zlato :D

Što se napsova, sestro slatka, pa čemu tolika gorčina? Gde nestade sva ona razložnost i prožimanje stvari kojima nas raduješ u svojim zapisima?! De, nemoj se jediti na neuke ljude... zato što tvrde da su apolitični. Svakom dobronamernom građaninu ove zemlje i ovog sveta, danas je jasno da punoletna apolitična osoba ne postoji. To je kao sa onim ženama što se gade na feminizam, a načelno se slažu sa većinom feminističkih ideja. Ne znaju, nisu čule šta je to, ili su pogrešno razumele... Isto je i sa politikom. Ljudi imaju stavove o pirateriji ili o raspodeli stranih donacija, a u isto vreme tvrde za sebe da su apolitični. Radi se o najobičnijoj nepismenosti, a to je već stara priča i valja nam se pomiriti sa takvom situacijom jer nepismenost je bezgranična i neuništiva.

Ja ću sutra ceo dan da provedem na izborima, a ti? :D

20/1/07 18:41  
Blogger palchica said...

da znaš da ti je poređenje potpuno na mestu.
što me je podsetilo da i ove apolitične dodam na listu za odstrel ;)


i, jeste li već glasali?
:D

21/1/07 11:54  
Anonymous Anonymous said...

cuj glasala, slikala se sa cedom :))

22/1/07 13:36  

Post a Comment

<< Home