Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Wednesday, December 20

wish list


budući da su nastupile zimske gadosti aka vlažan sneg koji neprestano pada, bljuzga, deca koja se grudvaju i slično, a i sneg je ponovo iznenadio putare, pa ulice nisu očišćene te si suočen sa izborom – gacanje po bljuzgi ili po psećim govnima na suvom - i semafori su umrli i ulica se može preći jedino ako imaš dva metra visine i, posledično, možeš preskočiti omanji okean uz ivičnjak, predlažem da se ove nove godine igramo obucite palčicu.


dakle, za novu godinu mi možete pokloniti:

  • dokolenice (preferiram crne)
  • termo čarape raznih dezena
  • gumene čizme broj 39 (don't point the obvious: palčica ima džinovsku nogu) kako bih mogla bezbrižno skakutati po kaljavim baruštinama
  • nepromočive rukavice, poželjno one za skijanje, kako bih mogla uzvratiti istom merom klincima koji me pogode kad se međusobno grudvaju


druga varijanta poklona, ona koja služi za tešenje kad šiznem zbog mokrih nogu i bljuzge i svih ovih pomenutih gadosti, je:

  • flaša bejlisa :mljac & hik:
  • kutija tofifa
  • bajadere
  • ledene kocke
  • linolada od 200 grama u staklenoj čaši, više komada


ako niste u fazonu da poklanjate slatkiše, a ipak vam se sviđa ideja poklona za utešiti, u obzir dolaze i:

  • buđavi sir (bri, kamember)
  • morski plodovi i/ili tone maslina
  • neko egzotično piće, na primer caipirinha (valjda se ovako piše)
  • soja sos (juče sam potrošila poslednju kap, a mrzi me da idem da kupim novu flašicu, pa možete vi umesto mene)


a sasvim izvesno ćete zaboraviti sledeće:

  • čitav opus the smiths i moriseja
  • killers i razorlight
  • friends, sezone 4-9 + gilmore girls, od 6. sezone nadalje + seinfield, od 3. sezone nadalje
  • funny T-shirts
  • ogrlice, narukvice, minđuše, šnalice (pod parolom: i palčica je ženskić! ;))
  • nipple flowers (ko razume, razume :whistle: )
  • knjige
  • knjige
  • knjige
  • knjige
  • a može i neko egzotično putovanje, na kanarska ostrva, recimo

[mala napomena: kad kažem knjige mislim na beletristiku, nepretencioznu i zabavnu; mislim, mogu ja da pročitam i nešto što sadrži sve one duge i strašne reči kao npr. deliberacija, plauzibilno, intrisično, redistribucija, itd, naravno, samo kako bih ispala mudra i načitana u društvu, dočim sam zapravo krajnje prizemna i najviše se obradujem knjizi koja ima dobru priču i kratke i jednostavne rečenice ;) ]


eto.
ako uspete da mi poklonite nešto van spiska (i pritom me obradujete), svaka čast! :D


i još: ako vi imate neku želju, slobodno napišite. ne kažem da ću vam je ja ispuniti, ali možda neko drugi hoće ;)


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lista ti je veoma sveobuhvatna :D predupredila si svako moguće iznenađenje :( Molim te da ne zaboraviš posle Nove godine da napišeš koje tačke su otpisane!
Evo i moje liste, pa ako ne možeš ti da mi ispuniš bar nešto, možda će neko drugi moći :D

- stan u centru Beograda (ne mora da bude veliki i mansarda će da paše)

- novčana nagrada za literarno stvaralaštvo (po mogućstvu prestižna :)

- zastava Kube

- veštačko cveće

- pečeno pile

... i naravno prvi album Discipline kičme :D

20/12/06 19:09  
Anonymous Anonymous said...

ehehe, divota, najbolji blog do sada:)salim se, nego je najkorisniji.
pozdrav za listu, i srecno sa stikliranjem stavki, gledacu da dam odgovarajuci doprinos.

i nemoj da pricas da imas vece stopalo od mene? :D

genijalno!

a sto se tice ozbiljnih reci i zabavnih knjiga. kad sam Onom Koji Ne Salje Rodjendanske Smsove pokazala tvoj blog, za frizeraj je rekao da je mirjana bobic, a da je moj komentar mirjana mojsilovic. >:
svinjetina.
a jesi citala ti penaka?

elem, ja uzivam da citam tvoj blog, a on ionako nije covek koji zna ozbiljne reci, te ga ne bih shvatala ozbiljno.

pusa tebi:)

20/12/06 20:10  
Blogger palchica said...

desa: predupredila si svako moguće iznenađenje :(
joj, pa nisam valjda... zapravo, čikam vas da iznedrite poklon koji nije sa liste ;)
što se poklona za tebe tiče, obećavam da ću ja (u slučaju da oni koji treba da ti uruče tu novčanu nagradu to ne urade) organizovati trojke koje će se samospaliti u marijahilfeštrase u znak protesta.

djenedjene: a sto se tice ozbiljnih reci i zabavnih knjiga....a jesi citala ti penaka?
nisam čitala penaka i sa stidom priznajem da nisam znala ko je on. ali, gugl je čudo i videh teofilov tekst o "kao u romanu" i moram priznati da sam zaintrigirana.
a Onaj Koji Ne Šalje Rođendanske Smsove je ionako jedno seljače i ne bih se ja na tvom mestu potresala zbog poređenja... verovatno je jedino za njih i čuo :P

20/12/06 23:00  
Anonymous Anonymous said...

Trojke!:O Molim te da bar jednu trojku pošalješ na Operu... ipak bi to trebalo da bude simbolički čin :)

21/12/06 13:32  

Post a Comment

<< Home