Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Friday, November 3

I told you so!

ustanovila sam da su moji strahovi, ma koliko bili besmisleni i čudnovati većini, zapravo OPRAVDANI. naime, vesti koje sam čula u prethodnih deset dana su sledeće:

1. TRAMVAJ IZLETEO IZ ŠINA

25. oktobar: tramvaj broj 2 je izleteo iz šina kod železničke stanice. prilikom udara se savio po polovini i dve osobe imaju povrede koje se mogu iskomplikovati. btw, u pitanju je ispravan tramvaj!!

2. ČOVEKU AMPUTIRALO NOGU PRILIKOM VAĐENJA SLEPOG CREVA

26. oktobar: u hrvatskoj, izvesni maškarinov je otišao na rutinsku operaciju vađenja slepog creva, prilikom koje se nešto iskomplikovalo pa je doktor morao da mu ODSEČE NOGU. sada maškarinov tuži riječki kbc i traži nadoknadu. rutinska operacija, maj es!

3. LIFT PAO

1. novembar: na novom beogradu se stropoštao lift sa sedmog sprata(!!) sa ekipom hitne pomoći u njemu. nisu poginuli, navodno ih je spasilo to što je lift od metala.


svaki čas očekujem vest da su noćni leptiri pojeli bebe u porodilištu.


i nek mi neko sad kaže da ja ne treba da se plašim. ili da su mi strahovi iracionalni.
realnost vas demantuje, dragi moji.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nazalost, ti si dobila opravdanja za svoje strahove. a sta sa nama, uplasenim od avangardnih butika (kako volim taj zeldi naziv =D ), krava, petlova-ubica i komode-vuka?

ostaje mi samo da kupujem novine u 'nadi' da ce jednog jutra osvanuti naslov: 'MLADIC UBIJEN!' (slovima jednake velicine, da se dobije na uzbudjenju) podnaslov: 'strava i uzas na vracaru! - nepoznati mladic raskomadan - brzom intervencijom beogradske policije uhapsena komoda zbog osnovane sumnje da je pocinila ovaj stravican zlocin'

ili je mozda ovako nesto vec osvanulo u kurirpressu? ne znam, nisam pametan.

3/11/06 16:22  
Blogger malisha said...

hihi, nije to jedino sto moze da ti se desi u tramvaju:

http://malishitis.blogspot.com/

3/11/06 20:40  
Blogger luzerka i jadnica said...

biliv it or not, onog trenutka kada sam čula vest o tramvaju koji je izleteo iz šina, pomislila sam na tebe.

3/11/06 22:00  
Anonymous Anonymous said...

evo šta se može desiti u liftu:

http://www.drgreene.com/21_1660.html

6/11/06 09:50  

Post a Comment

<< Home