Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Monday, December 11

being famous


nešto mi se ovih dana ne da da pišem na blogu... mislim, nije da nemam ideja, zapravo mi svašta nešto što bih mogla pisati pada na pamet, ali kad sednem za kompjuter, to sve nekako nestane.
a i, dragi moji, nekako me sramota da pišem gluposti. te me ona luzerka preporučila, te mi vanilija rekla da redovno proverava jesam li štogod napisala, te mi razni drugi elementi rekoše da lepo pišem... pa ja sad osećam izvestan, kakobihrekla, pritisak svaki put kad poželim da nešto napišem. il mi to što bih pisala nije dovoljno zabavno, il mi nije dovoljno mudro, il n'umem da se izrazim, pa onda i ono što bi moglo biti zabavno ili mudro ispadne kao pismeni sastav u osnovnoj školi. a to je, svakako, neprihvatljivo i ne ide uz imidž easy-writing-and-funny-stories-telling osobe such as my oh-so-non-pretentious self.

povrh toga, uvedoh još pre mesec dana kablovski net - zapravo, dođoše mi dva lika iz sbb-a da ga uvedu, jedan je izgledao kao masni tresikosa iz kaestea, a drugi kao redovni posetilac splavova; splavaš je bio šegrt tresikosi i tresikosa mu je stalno nešto zakerao, beskrajno su bili smešni. uglavnom, sada nemam život. navukla se na gomilu nekakvih blogova, forum, razne sajtove i sve mi je tak zanimljivo i moram da pročitam i onda prosto nemam vremena ni za šta drugo. jedva da stignem da pojedem nešto. pa vi vidite koliko je ta moja adikcija uznapredovala.

dobro, dobro, malo preterujem, ponekad se nateram da isključim tratinčicu - uglavnom kad se preterano zagreje, pa se onda uspaničim da će se samospaliti, pa da šta ću ako ostanem bez kompjutera i (more important) interneta - te PONEKAD izađem međ žive ljude. što je, objasniću uskoro, krajnje pogubno po blog. naime, kada izađem međ te žive ljude, imam nezadrživu potrebu da ne zaklapam usta. štonokažu, dobijem napad logoreje. ispaljujem jednu za drugom razne anegdote, zanimljivosti koje sam pročitala, nabacim tu-i-tamo neku zanimljivu dilemu ili razmišljanje i posle par sati, kad zastanem da bih došla do daha, već sam rekla everything that would be interesting to tell.

no, pošto sam već razvila mother-child odnos prema ovom svom parčetu virtuelnog sveta, odlučila sam da NE DOZVOLIM da taj precenjeni stvarni život OMETE rast mojih ruku dela.
i smislila sam sledeće - odbacujem stid, obzir i living-up-to-the-expectations odnos prema pisanju + od sada, pa ubuduće, neću vam ništa uživo pričati jer će sve što bih vam mogla reći ionako pisati ovde. ako mi se kojim slučajem omakne da vam prvo nešto uživo ispričam, očekujte koliko sutra to isto na blogu. a ja od vas očekujem (ma, da se ne lažemo - zahtevam!) da se obradujete svakom novom postu [bez obzira da li ste to već čuli ili ne], te da isti komentarišete. na kraju, ne pišem ja sve ovo samo zbog mene, već i zbog vas i nekomentarisanje NEĆU tolerisati.


e, kad smo to razjasnili, želim još par stvari da izjavim za utisak nedelje i potom uključujem gledaoce:

  • molim da se primeti da se nova godina približava svetlosnom brzinom. počnite na vreme da razmišljate šta biste mi mogli pokloniti, jer ja poklone OČEKUJEM. ne želim sada da potrošim sve spisateljske ideje, ali - stay tuned - u nekom od narednih blogojavljanja objavljujem spisak želja + new year's resolution. :)
  • uskoro ću dodati neke linkove. verujem da ste svi do sada naučili da morate kliktati na refresh kako biste videli nove postove, te će achtung, achtung! box otići u prošlost. na njegovo mesto će doći linkovi na meni zanimljive postove nekih drugih blogera, ali već ću vas prigodnim postom obavestiti o tome. ovo je zapravo naknadno dodato kako bi mi post bio duži, pa samim tim i delovao ozbiljnije. :P
  • predizborna kampanja se polako zahuktava i ja vam se unapred izvinjavam što ću vas maltretirati ubeđujući vas da izađete na izbore i glasate za ldp/sdu/gss/lsv koaliciju. od nas zavisi. ;)
  • iako to svi već znaju, da objavim - opako sam se navukla na lizalice. toliko da ne mogu da prođem pored trafike a da ne kupim makar jednu. ispostavilo se da je lizanje lizalica u gradskom prevozu magnet za manijake, te bih vam preporučila da to izbegavate. takođe bih napomenula da sam odlučila da pokušam da se odviknem, te sad kriziram i prežderavam se čokoladama.
  • kada upoznate nekog, a još niste sigurni da li je u pitanju smor ili dream come true, ili kada odete na nekakav skup/trening/konferenciju, da li kao kontakt ostavljate mail adresu ili broj mobilnog? meni je moja mail adresa srcu prirasla i u konstantnom sam strahu da me nekim slučajem neka budala ne stavi na listu na kojoj ne želim da budem ili da ne počne da me spamuje lancima sreće. pa ja uglavnom dajem broj telefona. što je poprilično skandalizovalo moju sestru, pa me sad zanima kako se drugi odnose prema tome.
  • kako tačno glasi ona izreka "što je džaba, i *** je drago"?
  • na kraju, ovim putem želim da izvesnima poručim sledeće: to što sam sada na kablu, ne znači da mi mail treba zatrpavati kojekakvim glupostima od po jednog megabita. i to NEMA nikakve veze sa XX vekom! [molim da se muški kaja prepozna; znam da krišom čita, ali neće da se autuje]



yours truly,
(in)famous palčica

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

draga palčice, pa ti se polako pretvaraš u mene od prije par godina. ovisnost o internetu, opsjednutost fudbalom (u mom slučaju nba i filmovi), povremeni izlasci u stvarni svijet, napadi logoreje. simptomi su tu :-) zadnjih 6-7 mjeseci pokušavam da se iskobeljam iz tog živog blata i ide pa ne ide, sve nešto na silu. što kaže sveti dudo "ups and downs, strikes and gutters". ali mogu reći da sam izašao poprilično, i da mi je blato samo do koljena, ostaje još onaj krajnji trzaj.
prije neki dan sam upoznao neku finu i ispostavilo se da će ona učestvovat na danskom izboru za pjesmu evrovizije u februaru (ne kao prateći vokal, već kao lead singer moliću lijepo). tajči. pričali smo bar sat vremena, ali sam se smandrljao i samo joj ostavio svoj e-mail. baš će se polomit da se javi... to je bio prvi put da sam ostavio e-mail kao kontakt, ali i prvi put da sam pričao sa nekom tajči.
u vezi poklona, onaj poklon koji si jaaako zaželjela, našao sam, ali ga ne bih slao poštom da ga ne bi carinici UKRALI (izvinjavam se ako neko ko čita ima carinika u rodbini), tako da bih ti ga uručio kad se vidimo, a za NG ću ti poslat nešto drugo poštom... eto, over and out.

11/12/06 23:49  
Anonymous Anonymous said...

Eto vidiš! Sad kad ti se otvori dizna, nećeš moći da prestaneš da pišeš... To je bolešć! Zato ja mudro i ne počinjem :)
Već sam osmislila poklon za tebe za 2007. - samo još da ga realizujem... biće ergonomičan :D
Ajde sad! Gde je sledeći post!? :)

12/12/06 12:45  
Blogger palchica said...

qq i lele, postaću palčica dragec!! :scared:

@cobra:
lead singer, a? svaka čast! :D
držimo fige da se javi. i da ju pratiš na turnejama. a možda, ako sve ispadne dobro, ona posveti svoju pesmu na evroviziji jednom bokeljskom pastuvu, pa postaneš world known grupi ;)
i hvala, HVALA, HVALA za poklon. obožavam te!

@vanilija:
polako... ustanovila sam izvesnu korelaciju između novih postova i komentara na stare. naime, kad okačim novi post, stari, siroče, pada u zaborav i retko ko ga komentariše. a ja hoću i želim komentare!
a i tek sam ustala.

@all:
ajde, šta ste se stisli, di su ti komentari, a? :P
i ozbiljno pitah za onu izreku - kome je drago to što je džaba? bogu? babi/dedi? :unsure:

12/12/06 13:14  
Anonymous Anonymous said...

kaže se: "što je džaba, i bogu je drago", samo što ja nisam nikad shvatio poentu te izreke, kao da je bog neki hejter, pa eto, kao izuzetak voli stvari koje su džabe.
evo moja omiljena: "što si navalio ko baba na penziju"

12/12/06 13:28  
Anonymous Anonymous said...

zasto ne mogu da ostavim komentar na stari post o rodjendanima? <_<

12/12/06 18:59  
Blogger palchica said...

draga anonymous,
komentar je tamo, samo moras mozda kliknuti na F5 da bi ga videla.
ja ga videh ;)

12/12/06 19:07  
Anonymous Anonymous said...

a to je, svakako, neprihvatljivo i ne ide uz imidž easy-writing-and-funny-stories-telling osobe such as my oh-so-non-pretentious self.
poštujem, imidž je sve.

yabavno si ti opisala sve to, ja bih samo da dodam da sa virtuelnim zivotom ne moze da se pretera. a da ne pricam da je jeftinije, ne moze da se zakaci nikakva ppb i da ovde sve zene mogu da imaju stvarno velike sise.

12/12/06 19:08  
Blogger luzerka i jadnica said...

lepo ja kažem - sajberslava muka živa.
ja sam se privremeno odrodila od interneta posle godinu dana brzog vajerlesa, ali potpuno razumem fascinaciju.
planiram post povodom metar dana umerenog posta od internejka. nešto kao bigest sakses in ril lajf.

enivejs, darlin' 'naš da te ne bi preporučila da ne klikcem ma palcica.blogspot.com bezmalo svakodnevno.

12/12/06 20:20  
Anonymous Anonymous said...

being famous is just the same like being yourself, only larger self a bit!

13/12/06 00:04  
Anonymous Anonymous said...

šta je ovo!? proljeće je 13. u decembru, a palčica još uvjek nije napisala novi blog entry. željni fanovi iščekuju... u kelnu i grenoblu demonstracije, u jagodini automobili u plamenu. hoćemo još! hoćemo još!

13/12/06 11:42  
Blogger palchica said...

navukli ste se, a? mwahahaaaa!

pišem, pišem, mada (o, blasfemije!) moram ponekad i nešto drugo da radim...
ali, fala svima za reči podrške, a onima koji se nisu javili - veliki MINUS!

eh, i predlažem da odete na muškarce i fudbal, srki je ostavio sjajan komentar ;)

13/12/06 14:09  

Post a Comment

<< Home