Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Wednesday, November 8

chit chat


odnosno, post ni o čemu posebnom. to jest, o svemu i svačemu.


1. ja sam vam, dragi moji, meteopata. a pored toga sam i beskrajno zimogrožljiva i ič ne razumem ljude koji se vesele ledenom dobu. hladnoća sucks. sunce i leto rulaju. naravno, čim sam iskopala zimsku odeću i potrebne accessories za preživljavanje [brand new kapica, prastare i rašivene rukavice, šal i štitnici za uši] i pohranila laganu odeću, ledeno doba je odlučilo da ode na pauzu. nije da se baš bunim, ali stvarno nije u redu tako remetiti moj život. već sam se ubacila u slow-motion mode i ne mogu tek tako da se iskobeljam iz njega. naime, ja se zimi ponašam kao šumski medo - sve funkcije svodim na najmanju moguću meru - spavam što više (i stalno sam pospana), ne da mi se da izlazim iz svoje tople pećine (aka moje sobe), sva sam usporena i konstantno sam gladna, te jedem (čak i po mojim merilima) prekomerno mnogo. zahtevam od nadležnih za klimu da prekinu sa ovim svičovanjem godišnjih doba.


2. zahvaljujući naglim klimatskim promenama, zapatila sam prehladu sa svim propratnim pojavama - kijanje, kašljanje, curenje nosa. prehlada je prošla, ali, budući da ja, očigledno, ne umem da tresem nos kao dama već to radim kao sivonja, kao uspomenu na nju imam krastu na nosu. pored toga, napao me je i pubertet, te mi lice krase i dve prekrasne bubuljice. i find myself adorable these days.


3. tokom ovog trejlera za zimu 06/07 grejanje u stanu mi nije radilo kako treba, pa sam bila prinuđena komunicirati sa majstorima, što me je beskrajno istraumiralo. prvo, ja NE UMEM da komuniciram sa majstorima. ne razumem se u kućne aparate, struju i grejanje i jedino umem da im kažem ŠTA ne radi (ne radi grejanje; curi bojler; ne radi šporet; nema struje; itd) i ništa preko toga. drugo, mene NE ZANIMA kako nešto funkcioniše. a majstori po pravilu imaju potrebu da objasne u čemu je problem. u detalje. pa ja onda samo klimoglavim i jedva čekam da odu. treće, ja NE VOLIM da ćaskam sa majstorima [kad smo već kod toga - ne volim da ćaskam ni sa taksistima, konobarima ili prodavcima]. mene zaista ne zanima imaju li dovoljno posla i kako žive ili kakav je njihov stav o izlivanju nafte u dunav. ja samo želim da mi majstor popravi ono što ne radi. izgleda da tražim previše.
na kraju, nije mi popravilo grejanje. majstor je došao da mi kaže da on ne može ništa da uradi, te da su nekakvi inžInjeri izašli na teren i da su krenuli sa sređivanjem protoka (whatever that means) od gazele ka centru grada, te da očekujem normalno grejanje za desetak dana. i dalje mi je nejasno zašto je morao da dolazi do mene (i smara me prigodnim chit-chatom) da bi mi to rekao, valjda je to sve mogao preko telefona.


4. ispitni rok se približava i ja sam počela ozbiljno da učim. što je zapravo sinonim za izmišljanje hiljadu "neodložnih" poslova koje treba da uradim. zapravo sam beskrajno lenja. muzička ilustracija: david byrne - lazy.


5. videla prekrasan spot za simpatičnu pesmu lonely feeling (posvećene greti garbo) litvanske grupe BRAINSTORM. o njima možete saznati više ovde [dobili su MTV nagradu za best nordic act ;-)], a spot možete videti ovde. kao mali teaser, evo par sličica:







6. na kraju, reklama - mališa ima blog sa omiljenim vestima dana. preporučujem. ovim putem želim da ga podsetim da iskopa vesti o pijanim slonovima koji su upali u indijsko selo, ženskom fudbalskom klubu koji je izgubio sa 50:1 jer im je golmanka otišla na pixies i japancu koji se zapalio čačkajući uši šibicom. :D

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hej palchi, zashto ne podelish stripek u chetri reda po tri slichke?
ovako u jednom redu ti je razvukao pejdz u kilometar duzhine.

srks

10/11/06 11:29  
Blogger malisha said...

vesti o pijanim slonovima koji su upali u indijsko selo, ženskom fudbalskom klubu koji je izgubio sa 50:1 jer im je golmanka otišla na pixies i japancu koji se zapalio čačkajući uši šibicom su iskopane i postavljene tamo :)

12/11/06 14:58  

Post a Comment

<< Home