Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Wednesday, December 13

happy B-day!


danas je proljeće 13-tog u decembru i danas je rođendan mom dragom prijatelju Resti. stoga, ovaj post posvećujem njemu :)


ne znam kako vi, ali ja potpuno otkidam na osobe koje imaju neku pasiju. meni je potpuno očaravajuća zanesenost nekom idejom [naravno, dokle god je ta ideja meni prihvatljiva ;)] i odsustvo licemerja u zalaganju za istu. principijelnost je retko prisutna osobina. zaljubljenost u pikado, porodično besomučno pregledavanje snimaka sa takmičenja, gunđanje sestri koja ima najlepše ime na svetu jer da nije pogodila željeno polje, možda zvuči pomalo freakish, ali je zapravo beskrajno simpatično i ponekad veoma smešno. očaranost morem i skandalizovanje zbog mog pitanja oćemo u vodu? koje je nepogrešivo izazivalo tiradu o tome da to nije VODA, već more, i da je voda nešto što se pije i čime se tušira, a da je more izvor života i najveće radosti, te da se pliva u moru, a nikako u vodi, uvek me je veselilo. kad na to dodate fudbal (kome se čak i posveti blog) i strah od umiranja u olimpijskoj godini dobijete jednog velikog ludog medu kojeg biste rado imali u svom društvu.

Resta je sve to i još mnogo toga. Resta je jedna od osoba zbog koje mi nije žao što sam protraćila vreme u jusiju boreći se sa vetrenjačama u našem dvorištu. Resta je neko ko me je naveo da more volim još više. Resta je neko kome se uvek veoma obradujem i koga se setim svaki put kad čujem dalmatinski.
Resta je moj prijatelj i puno mi znači.





SRITAN ROĐENDAN!

i nadam se da neće proći decenije do našeg sledećeg susreta.
:)



2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sritan rodjendan, sugamanu! :)

13/12/06 20:03  
Anonymous Anonymous said...

Ludo...(sa onom kvacicom na o, a ne kao da je nesto ludo...nego vokativ od Luda)
da se ne svadamo i ne raspravljamo...
moje More se pise sa velikim M...
volin te
t.

13/12/06 20:18  

Post a Comment

<< Home