Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Monday, December 25

dear santa, it's me again.


pošto sam bila STVARNO dobra ove godine, nisam čak ni boga pominjala u negativnom kontekstu sve do oktobra, a i dozirano sam se svađala, mislim da je potpuno u redu da dodam još par stvari kojih sam se setila.

dakle, tražim i:
  1. da odem na makar jednu utakmicu čelzija i vidim murinja uživo (molim te, molim, MOLIM)
  2. da chelsea osvoji ligu šampiona
  3. da manchester united bude treći u premiership ligi, pa da mogu ćosu da zezam svaki put kad ga vidim
  4. da partizan igra mnogo bolje nego ove godine i makar jednom pobedi zvezdu
  5. da sdp i poops osvoje manje glasova od broja potpisa koje su sakupili za listu
  6. da prestanu da mi rastu nokti na nogama, pa da ne moram više da trošim vreme na tu mega dosadnu a uz to i krajnje neženstvenu aktivnost
  7. da mama prestane da mi donosi poklone prikladne za devojčicu od 15 godina
  8. da se preko noći opsetim francuskog jezika i znam ga kao u srednjoj školi, a ne bi bilo loše ni da spoznam da sam naučila da šijem i da kreativno iskoristim sve one materijale koje mi je tetka poklonila
  9. da mi porastu trepavice
  10. da mi se poboljša pamćenje, jer sam ovako zaboravna nikakvo zlopamtilo
  11. da mi koža ne poludi svaki put kad skidam nausnice
  12. da se svako jutro budim sa porculanskim tenom, bez obzira da li sam dobila menstruaciju ili ne
  13. da me ne napadne nijedan noćni leptir
  14. da mi komšinica sa trećeg sprata najzad upamti ime
  15. da se zabrane svi fejk-čokoladni sladoledi
  16. .... [to be added]


0 Comments:

Post a Comment

<< Home