Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Sunday, December 24

dear santa, ...


kada bi danas bilo takmičenje u pecanju zlatnih ribica i kada bih ja upecala zlatnog kuvara i kada bi mi on rekao da će mi zlatni deda mraz ispuniti šta god poželim, tražila bih:

  1. da NIKAD VIŠE ne čujem sledeće – šiptar, ustaša, balija, četnik, ciganin, kurveština, nedojebana kučka, pederčina, silovanje, rat, humano preseljenje, genocid, umrli od gladi, preemptive attack, kosovo, metohija...
  2. da uhapsi i isporuči ratka i rašu i osudi šešelja
  3. da ldp/gss/sdu/lsv pređe cenzus i da dss bude marginalizovan a sps nestane sa političke scene
  4. da uhapsi vlatka sekulovića
  5. da se povećaju kazne za silovanje i nasilje u porodici
  6. da diplomiram 2007. u julu
  7. da ubrzo potom nađem super plaćen posao sa prilagodljivim radnim vremenom
  8. da me izvuku na lutriji za zeleni karton, ali da ovde bude toliko dobro da mogu da kažem da ne želim da se odselim u ameriku
  9. da izvuku moju sedmicu na lotou
  10. da dragica dobije posao u institutu a da u slobodno vreme nastupa kao dj zamlata
  11. da vekica napravi kuću sa simom
  12. da veljkić nađe devojku iz snova kojoj će on biti dream come true
  13. da mojima krene na bolje (in every sense)
  14. da vanilija dobije nagradu i da izvuku i njenu sedmicu na lotou
  15. da mališa otvori kafanu sa indigo ekipom
  16. da se češće viđam sa cobrom
  17. da neko osvoji vanjino srce
  18. da dragana češće izlazi sa nama
  19. da miljuš diplomira (iako bi to možda značilo the end of the world as we know it)
  20. da se okupi stara ex-yu iusy ekipa i ode kod reste na letovanje
  21. da djenedjene dobije rođendanski sms od Onog Koji Ne Šalje Rođendanske Smsove
  22. da a@super|studio prestane biti agorafobičan i počne da se druži sa nama uživo
  23. da se upoznam sa srkijem
  24. da m. ne ćelavi više
  25. da rospija ostavi bilija na miru
  26. da plavi orkestar napravi reunion koncert u beogradu
  27. da odem na sledeće koncerte: the kooks, new order, morrissey (once is NOT enough), bloc party, bravery, arctic monkies, madonna (slobodno me pljujte, zabole me), eva braun, veliki prezir, i sve one kojih trenutno ne mogu da se setim, a volela bih da ih vidim live
  28. da jebene petarde nestanu sa lica zemlje i da ih ne bude sledeće godine u ovo doba
  29. da onaj klinac koji me je pljunuo polomi nogu i da mu se izrošavi lice
  30. da nam poprave krov ili da onoj kravetini od predsednice kućnog saveta eksplodira bojler i usput napravi poplavu u stanu i da probije komšiji ispod pa da mora da plati saniranje načinjene štete ili makar da ju ujede ono njeno ogavno pseto sa mašnicom na glavi
  31. da najzad nađem čizme kakve želim
  32. da indigo ekipa napravi davno obećano veče domaće muzike, ali i veče pod radnim nazivom "treš osamdesetih"
  33. da odem i na zimovanje i na letovanje
  34. da pobeđujem svaki put u društvenim igrama, bez obzira sa kim sam u ekipi
  35. da uspem da rešim evil sudoku za manje od 5 minuta
  36. da uvek imam maslina i linolade u kući
  37. da pročitam onih par knjiga koje sam započela, a nisam pročitala do kraja
  38. da više ne izmišljam razne izgovore kada odlučim da radim vežbe, već da zaista počnem da vežbam
  39. da generalno budem odgovornija i manje lenja
  40. i da se sjajno provedem za novu godinu i da se drugari obraduju poklončićima koje sam im pripremila.
[mogu ja još, nego ne bih da preteram]



Dear Santa,
I've been a good girl this year...

6 Comments:

Blogger midnight caller said...

samo tolicko? racunaj da je zavrseno. jedino ne znam ono za cizme.

25/12/06 02:26  
Anonymous Anonymous said...

sad sam se cuo za dedom. kaze moze sedmica, moze i diploma, i vanju ce neko da osvoji, i malisa ce kafanu da otvori, ali je nemocan kod fizickih anomalija. zato zajebi moju celu i dopisi me za tu sedmicu. i ako moze, da mi podari koncetraciju kada siskiriskim u drustvu.

25/12/06 10:06  
Blogger palchica said...

jedino ne znam ono za cizme.[midnight caller]
pih. a to je skoro pa najbitnije. :(

@m.
šiškiriškiš U DRUŠTVU??? :o

25/12/06 11:41  
Anonymous Anonymous said...

pa da, ako me muka natera na nekom proplanku. stanje je takvo da moram da se osamim kad pisam.

25/12/06 11:44  
Blogger a@super|studio said...

lepo da si me se setila. da sam mogao da biram, istina, ne bih bio predstavnik psiho/socio ometenih. hmpf.

25/12/06 20:09  
Blogger malisha said...

za sedmicu, molio bih, uplatite dobitnu kombinaciju brojeva igre na srecu LOTO 7/39: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

a domaci specijal kasnije, kafana jos kasnije, 80's trash - kad se vrati tanja, znaci mozda nikad :(

reklama: moje omiljene vesti

25/12/06 22:31  

Post a Comment

<< Home