Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Wednesday, January 24

postizborna tišina


dobro, završiše se i ovi izbori. sad nam samo predstoji agonija "pregovaranja" ds-a i dss-a oko mandatara i vlade. kako god da se dogovore, sigurna sam da se mnogima neće svideti. ali uprkos svemu, optimistkinja sam. samo da ds odigra pametno.

videh da popkitchen pokušava da objasni ko su ljudi koji glasaju za radikale. sledi moja nadasve duboka analiza, koga smara politika (pF!) neka preskoči:
prvo, šešelj je preuzeo od miloševića štafetu odbrane srpstva od srbomrzačkog haškog tribunala. drugo, radikali su preuzeli opozicionu retoriku o tome kako su neophodne promene (uz slogan "da već danas bude bolje"). treće, radikali su poslednje dve godine bili srećno ušuškani u skupštini u kojoj ih gotovo niko nije napadao - ds je apstinirao od učešća u skupštinskom radu, dss ih je ignorisao, g1+ im je nešto prigovorio ali tek pošto im je napalo ivanu, zapravo, ako se dobro sećam, jedino su se spsovci žustro prepirali sa vučićem. četvrto, srs ima svoje hard core glasače (autentične idiote, zadrte nacionaliste) kojih sigurno nije manje od 600 tisuća. peto, nikolić je svojom napaćenom facom i izjavama kako narod teško živi i kako kriminal i korupcija cvetaju (što sve zaista nije daleko od istine), privukao gomilu tzv. gubitnika tranzicije. on se nametnuo kao neko ko ih najbolje razume i artikuliše sve (ili makar nešto) što ih tišti. tako da ja procenjujem da je ovoliki broj glasova za radikale direktna posledica nesposobnosti prethodne vlade: da se obračuna sa lopovima i kriminalcima iz bivšeg režima, da nametne teme koje se tiču standarda umesto tema koje se tiču kosova, dobrovoljnih predaja i pljuvanja po prethodnoj vladi, da postavi sposobne ljude kao ministre, a ne kojekakve jočiće, iliće, čolićke, stojkoviće i da ne nabrajam dalje.
ali, kao što već rekoh, optimistična sam i ubeđena da ako ova vlada, koju će (iskreno se nadam) predvoditi boža derikoža, bude zaista vredna i spremna da puno radi i obračuna se sa raznim muljatorima iz redova radikala i sps-a, na sledećim izborima radikali imaju pola miliona manje glasova.


sve u svemu, ja ipak nisam nezadovoljna izborima, iako sam isprva bila razočarana. ds je dobio sjajnih 920.000, ldp koalicija je presla cenzus, dss je pao, sps jedva prešao cenzus i imamo manjine u parlamentu.
držimo fige!



ako je ovaj post malo konfuzan, to je zato što imam užasnu glavobolju i temperaturu i grčeve u stomaku (da, naravno da sam odmah posumnjala na slepo crevo, ali me moji ubeđuju da je u pitanju samo stomačni grip). i nešto se mislim, jebote, ljudi izmisliše ove kompjutere i dobismo mogućnost čuvanja bitnih (i nebitnih) dokumenata na nečemu veličine kutije šibica, probiše tunel ispod lamanša, mogu da putuju u svemir i šetkaju se po mesecu, da menjaju lični opis ne samo fejs-liftingom, već i presađivanjem lica, da vide nešto mega sićušno kao i nešto udaljeno svetlosnim godinama od nas, da uzgoje organe od svega nekoliko ćelija, da naprave bebe ljudima koji decu ne mogu da imaju... dakle, sve to su uspeli, a još uvek nemamo nekakvu magičnu injekciju kojom bi se zauvek iskorenila glavobolja, prehlada i temperatura.
stvarno svašta.

htela sam još svašta nešto da pišem, ali ne mogu sad. nemam kafetin.


6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Prije par mjeseci me jedna prijateljica ubjeđivala da ima neke super pilule koje "zaustavljaju prehladu i grip u početnoj fazi". Dakle, kad primjetiš da ti curi nos i javljaju se početni simptomi prehlade, krkneš tu jednu šumeću uveče i jednu ujutro, i grip staje. Kaže - radi 100% u njenom slučaju. Wow, super, pomislih, konačno je medicina našla tu magičnu pilulu. No, moj entuzijazam je splasnuo kad sam primjetio početne simptome prehlade, uzeo tu "magičnu" pilulu, čak i dvije, ali bez ikakvog efekta, prehlada je neometano nastavila :-( Pilule se zovu "Couldina", i mogu se naći u Španiji, ja ih zovem "španske pilule" i cijenim da su čisti placebo, prerušeni aspirin.

25/1/07 11:37  
Anonymous Anonymous said...

cobra, ako je prijateljica rekla jednu uveče i jednu ujutro, zašto si, o zašto uzeo čak dve... pa, zato ti nije delovalo :D

25/1/07 14:35  
Blogger palchica said...

da, stvarno, lepo ti reče desa, moraš se striktno držati uputstva a da bi lekić radio.

ali!
taj couldina nije ono što bih ja želela. ima i ovde nekih "srpskih pilula" koje zaustavljaju prehladu, ali nema ničega što bi, kad se jednom zgutne, sprečilo pojavljivanje šmrcanja, temperature i glavobolje IKADA.

ništa ta medEcina nije uznapredovala.

25/1/07 15:08  
Anonymous Anonymous said...

Čuo sam da u vojsci daju neku injekciju koja ti kao podiže imunitet i otporan si na razne bolesti, tipa možeš jesti zemlju bez bojazni od neke infekcije i sl. Neki je zovu "konjska" :-) Ja ne znam, nisam bio u soldate, ali je bio moj kum i zaradio je neku žešću upalu pluća, tako da ni ta "konjska" nije baš radila u njegovom slučaju. Čist placebo...

25/1/07 15:25  
Anonymous Anonymous said...

mnogo si se ti cobro uvatio za taj placebo... probaj suejd, možda bude bolje :D

26/1/07 16:55  
Anonymous Anonymous said...

stani stani STANI!!!!
pa svi ste tu ...palchica,desa,malisha,maja bp,...e jos Zu fali ( dobro i jos par nas ekih rastrkanih ) pa da se okupi stara ekipa...
ajde de , dobro je , vidim svi smo zivo zdravo...
cactus ..pa ti skontaj ko je cactus BA :)

11/2/07 21:58  

Post a Comment

<< Home