Name:
Achtung, achtung!

Powered by Blogger

Wednesday, January 31

would you dare to ask?



dosta je bilo o politici, religijama i inim značajnim temama. sad ću, samozaljubljeno, malo o sebi :)

oni blogeri/ke koje manje-više redovno čitam [i ne, nisam zaboravila da sam obećala da ću staviti linkove na njih, samo me malo mrzi to sad da radim] su me podstakli na razmišljanje šta je to što ljudi ne znaju o meni. i tu dođoh do problema. brbljiva kakva jesam, čini mi se da svi sve znaju o meni. što je dosta porazno, moram da priznam. nekako volim da mislim da sam mysterious woman koju nije tako lako pročitati, ali čak sam i ja svesna da to i nije baš tako.


ali, evo, uz veliki mentalni napor:

PAR STVARI KOJE MOŽDA NE ZNATE O MENI
a koje su potpuno beznačajne ;)


1. obožavam da spavam.
neophodno mi je makar 8 sati sna da bih normalno funkcionisala. najviše bih volela kad bi dan mogao da traje makar četiri sata duže kako bih stigla i da se naspavam i da odradim šta sam već smislila.


2. imam dva mladeža koja su mi prelepa :)
jedan je u korenu domalog prsta leve ruke, a drugi na listu desne noge.


3. i'm a sucker for beauty products.
obožavam kremice za lice, tonike, losione, mleka za tela, šminku i pomagala za šminkanje itd. i verujem svim onim reklamama. ako mi u reklami kažu da su izbacili maskaru koja će mi 20x povećati volumen trepavica, prvom prilikom moraću da ju kupim. frik.


4. volela bih da sam scary woman koja ume da se svađa.
ali nisam :(
ja volim da se svađam i teško ublažavam svoje stavove. u svađanju me umnogome sputava sledeći hendikep - kad se razbesnim prilikom prepirke, ja se od besa rasplačem. plačipička. nothing i can do about it.


5. di-aj-es-si-ou & vaj-em-si-ej
obožavam disco, šljokice, perje i čitav taj treši diskurs. to sve mi je mega zabavno.


6. ubeđena sam da su svi zaljubljeni u mene i da me obožavaju.
i muški i ženski. a ako neko nije zaljubljen u mene, onda me ne podnosi. i to je onda obostrano.


7. plačljivica sam.
plačem uz filmove i serije, umem i da se rasplačem (ili makar ozbiljno deprimiram) kada vidim da je neka životinjica uginula u animal cops. kao mala, plakala kad sam čitala vinetua. ponekad mi, kad se dogodi (ne)očekivani hepiend, krenu i tzv suze radosnice.


8. već znate da volim fudbal. ali!
velika tajna je da sam fudbal počela ozbiljno da pratim tek pre tri godine. volela sam i ranije da pogledam neku utakmicu, ali ne tako emotionally involved kao sad.


9. pomalo sam sujeverna.
mrzim kad mi padne knjiga na pod dok učim. i ubeđena sam da je veoma bitno za ishod ispita da većinu pešačkih prelaza na putu do fakulteta pređem dok je upaljeno crveno svetlo.


10. jako sam bliska sa porodicom.
ima nas puno – mama, baka, dve tetke, tri sestre i jedan brat. čujemo se gotovo svaki dan i sve bitne datume zajedno obeležavamo. i svi oni su potpuno divni i ludi na onaj pozitivan način. i uvek mi je bilo čudno kada neko kaže da nije blizak sa svojom porodicom ili kad, recimo, tetki persira.



ima verovatno još mnogo toga što ne znate o meni (makar ja volim tako da mislim), ali ja se trenutno ne mogu ničeg više setiti.

ajd sad vi!


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sima drži da je krevet najvažniji izum u istoriji civilizacije. druga omiljena stvar - hrana! zlobnici bi rekli da se primećuje.
sima je svađalica & nadrndan je old d tajm. osim kad je janpi, i to uglavnom petkom uveče :)
njuvejv pre šljokica. i gitare, glasne, najglasnije!
sima plače na filmovima, sve češće što godine brže prolaze.
nikad fanom fudbala - sketba forevr! PARTIZAN!
sima je i sujeveran. poprilično. detalji bi nas odveli do preporuke da se poseti najbliži doktor. sima je jednom rekao da bi šrinkovi na njemu zaradili najmanje za jahtu :)
a zašto sima sve ovo piše? da bi te podsetio da je sutra uveče od 21,15 u skcu koncert NEŽNOG DALIBIORA!

1/2/07 16:19  
Anonymous Anonymous said...

sima pravi i slovne greške. dakle, dalibor ol d tajm!

1/2/07 16:29  
Anonymous Anonymous said...

au. neko je provalio pass za palchicin blog.

ko si ti?





salim se, ovaj je jedan od najsladjih tekstova. zasluzuje i veliki wub. WUB. super si ti (i nemoj da me mrzis, i decko i ja smo zaljubljeni u tebe, da znas).

o sebi necu da pricam, posto sam superstar, mozete da kupite autobiografiju uz moj najnoviji cd. ima na trafikama i na jugopetrolovim pumpama.

9/2/07 19:03  

Post a Comment

<< Home